Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України

Проект

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

 

       _______________                                                        Київ                                                                 №___________

 

 Про затвердження Розміру фактичних витрат на

копіювання або друк документів, що надаються за запитом

на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство

лісових ресурсів України або його територіальний орган,

та Порядку відшкодування цих витрат

 

Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити такі, що додаються:

1) Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган;

2) Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган.

2. Департаменту землеробства та технічної політики в АПК забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

          Перший заступник Міністра                                                                                                                                                                    Максим МАРТИНЮК

Повідомлення про оприлюднення: 

Повідомлення про оприлюднення

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган, та Порядку відшкодування цих витрат»

 

З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства аграрної політики продовольства України «Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган, та Порядку відшкодування цих витрат» (далі – проект наказу) Міністерство аграрної політики продовольства України оголошує про його публікацію.

Повний пакет матеріалів до проекту наказу розміщено в мережі інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики продовольства України (www.minagro.gov.ua) в розділі «Регуляторні акти».

Зауваження та пропозиції до проекту наказу у письмовій та електронній формі надаються протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за адресою:

01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24, Міністерство аграрної політики та продовольства України, e-mail: olga.bondarchuk@minagro.gov.ua, тел. 226-22-12.

01001, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 9А, Державне агентство лісових ресурсів України, e-mail: acer2017@ukr.net відповідальний виконавець:Німченко Дмитро Валентинович, тел. 235-55-63.

01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, Державна регуляторна служба України, e-mail: mail@dkrp.gov.ua.

 

Перший заступник Міністра  

аграрної політики та продовольства України                                                                                                                                          Максим МАРТИНЮК

Пояснювальна записка: 

Пояснювальна записка

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган, та Порядку відшкодування цих витрат"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Згідно із частинами другою, третьою статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації", у разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. Розмір фактичних витрат визначається відповідним розпорядником на копіювання та друк в межах Граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740. У разі якщо розпорядник інформації не встановив розміру плати за копіювання або друк, інформація надається безкоштовно.

Натомість, на сьогодні розмір плати за копіювання або друк Держлісагентства та його територіальних органів не визначений, що призводить до необхідності безкоштовного надання значних за обсягом відповідей на запити на доступ до публічної інформації.

З огляду на вищезазначене, виникла необхідність розроблення проекту наказу Мінагрополітики "Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган, та Порядку відшкодування цих витрат" (далі – проект наказу).

2. Мета і шляхи її досягнення

Проект наказу підготовлено з метою упорядкування роботи Держлісагентства та його територіальних органів із забезпечення запитувачів публічною інформацією.

Для цього проектом наказу пропонується затвердити Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган, а також Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган.

3. Правові аспекти

У цій сфері правового регулювання діє:

Конституція України;

Закон України "Про доступ до публічної інформації"

постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію".

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Прийняття проекту наказу не потребує виділення додаткових коштів з Державного бюджету України.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Державною регуляторною службою України та державної реєстрації в Міністерстві юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6.1. Запобігання дискримінації

Положення проекту наказу не містять ознак дискримінації.

7. Запобігання корупції

Проект наказу не містить правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних діянь.

8. Громадське обговорення

Проект наказу не потребує громадського обговорення.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу є регуляторним актом.

10.1. Вплив реалізації акта на ринок праці

Проект наказу не впливає на ринок праці.

11. Прогноз результатів

Прийняття наказу надасть можливість затвердити Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган, а також Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган.

 

Перший заступник Міністра  

аграрної політики та продовольства України                                                                          Максим МАРТИНЮК

Аналіз регуляторного впливу: 

Аналіз регуляторного впливу

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган, та Порядку відшкодування цих витрат"

 

I. Визначення проблеми

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган, та Порядку відшкодування цих витрат" (далі – проект наказу) розроблено для забезпечення реалізації Держлісагентством та його територіальними органами норм Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі – Закон).

Згідно із частинами другою, третьою статті 21 Закону, у разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. Розмір фактичних витрат визначається відповідним розпорядником на копіювання та друк в межах Граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 № 740.

У разі якщо розпорядник інформації не встановив розміру плати за копіювання або друк, інформація надається безкоштовно.

Натомість, на сьогодні розмір плати за копіювання або друк Держлісагентства та його територіальних органів чітко не визначений, що призводить до необхідності безкоштовного надання значних за обсягом відповідей на запити на доступ до публічної інформації.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

 

+

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

 

+

у тому числі суб’єкти малого підприємництва*

 

+

II. Цілі державного регулювання

Проект наказу підготовлено з метою упорядкування роботи Держлісагентства та його територіальних органів із забезпечення запитувачів публічною інформацією.

Для цього проектом наказу пропонується затвердити Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган, а також Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1:

Залишення чинного правового регулювання без змін.

Залишення чинного правового регулювання без змін. Однак такий спосіб є недопустимим, оскільки на сьогодні розмір плати з відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк Держлісагентства та його територіальних органів не визначений, що призводить до необхідності безкоштовного надання значних за обсягом відповідей на запити на доступ до публічної інформації.

Альтернатива 2:

Прийняття проекту наказу

Прийняття проекту наказу, що дозволить упорядкувати роботу Держлісагентства та його територіальних органів із забезпечення запитувачів публічною інформацією та сприятиме ефективному та повному виконанню вимог Закону.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

За відсутності на сьогодні встановленого розміру плати з відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк Держлісагентства та його територіальних органів збільшуються видатки з загального фонду державного бюджету виділених на утримання Держлісагентства та його територіальних органів  на придбання паперу.

Альтернатива 2

Компенсація фактичних витрат на копіювання або друк документів (понад 10 сторінок), що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Держлісагентство або його територіальний орган;

Встановлення чіткого Порядку відшкодування витрат на копіювання або друк документів (понад 10 сторінок)

Відсутні.

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Отримання за запитом на отримання публічної інформації  копій документів або здійснення їх друку  друк обсягом більше 10 сторінок на безкоштовній основі.

Відсутні

Альтернатива 2

Встановлення чіткого Порядку відшкодування витрат на копіювання або друк документів (понад 10 сторінок) та розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів (понад 10 сторінок), що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Держлісагентство або його територіальний орган

Компенсація фактичних витрат на копіювання або друк документів (понад 10 сторінок), що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Держлісагентство або його територіальний орган.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

Не визначено

Не визначено

Не визначено

Не визначено

Не визначено

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

-

-

-

-

Х

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Отримання за запитом на отримання публічної інформації  копій документів або здійснення їх друку  друк обсягом більше 10 сторінок на безкоштовній основі.

Відсутні

Альтернатива 2

Встановлення чіткого Порядку відшкодування витрат на копіювання або друк документів (понад 10 сторінок) та розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів (понад 10 сторінок), що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Держлісагентство або його територіальний орган

Компенсація фактичних витрат на копіювання або друк документів (понад 10 сторінок), що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Держлісагентство або його територіальний орган.

        

Витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)

Сумарні витрати за альтернативами

 

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

Копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) за виготовлення однієї сторінки

0

Копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) за виготовлення однієї сторінки

0

Копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) за виготовлення однієї сторінки

0

Копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) за виготовлення однієї сторінки

0

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

Копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) за виготовлення однієї сторінки

3,2

Копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) за виготовлення однієї сторінки

6,4

Копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) за виготовлення однієї сторінки

9,6

Копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) за виготовлення однієї сторінки

12,8

Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

-

-

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

-

-

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

-

-

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

-

-

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

-

-

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

-

-

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

-

-

8

Інше (уточнити), гривень

Не визначено (залежить від обсягу інформації,  яка надається за запитом)

Не визначено (залежить від обсягу інформації,  яка надається за запитом)

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

Не визначено (залежить від обсягу інформації,  яка надається за запитом)

Не визначено (залежить від обсягу інформації,  яка надається за запитом)

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

Не визначено

Не визначено

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

Не визначено (залежить від обсягу інформації,  яка надається за запитом)

Не визначено (залежить від обсягу інформації,  яка надається за запитом)

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

-

-

-

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

-

-

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

-

-

-

-

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо)

-

-

-

-

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

-

-

-

-

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

-

-

-

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

-

-

                  

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Враховуючи вищенаведені позитивні та негативні сторони альтернативних способів досягнення мети, доцільно прийняти розроблений проект наказу.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже  повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 - цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Залишення чинного правового регулювання без змін не вирішує існуючу проблему.

За відсутності на встановленого розміру плати з відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк Держлісагентства та його територіальних органів збільшуються видатки з загального фонду державного бюджету виділених на утримання Держлісагентства та його територіальних органів на придбання паперу.

Альтернатива 2

4

Прийняття проекту наказу дозволить вирішити проблему та забезпечити компенсування фактичних витрат на копіювання або друк документів (понад 10 сторінок), що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Держлісагентство або його територіальний орган.

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

Компенсація фактичних витрат на копіювання або друк документів (понад 10 сторінок), що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Держлісагентство або його територіальний орган;

встановлення чіткого Порядку відшкодування витрат на копіювання або друк документів (понад 10 сторінок)

Відсутні

Даний спосіб повністю відповідає вимогам Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Альтернатива 1

Відсутні

Збільшуються видатків з загального фонду державного бюджету виділених на утримання Держлісагентства та його територіальних органів на придбання паперу

Відсутність регулювання сприятиме збільшенню витрат на придбання паперу

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 2

Даний спосіб повністю відповідає вимогам Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Відсутні

Альтернатива 1

Вигоди від запропонованого способу відсутні, адже відсутність регулювання сприятиме збільшенню витрат на придбання паперу

Х

        

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Проектом наказу передбачено затвердити Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган, а також Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державне агентство лісових ресурсів України або його територіальний орган.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва

Держлісагентство/територіальний орган Держлісагентства

Процедура регулювання суб’єктів великого і середнього підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

-

-

-

-

-

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

-

-

-

-

-

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні

-

-

-

-

-

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

-

-

-

-

-

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

-

-

-

-

-

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

 

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

 

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п’ять років, гривень

1

Держлісагентство

-

-

2

територіальний орган Держлісагентства

-

-

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів великого і середнього підприємництва

-

-

-

         

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Регуляторний акт набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Обмеження строку дії регуляторного акта немає, що надає змогу розв’язати проблеми та досягти цілі державного регулювання.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

До показників результативності проекту наказу належать:

розмір надходжень до державних та місцевих бюджетів і державних фондів: – залежатиме від кількості запитів на доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Держлісагентство або його територіальний орган, надання відповідей на які буде здійснюватися відповідно до проекту наказу;

кількість суб’єктів господарювання, які скористалися нормами проекту наказу - дія проекту наказу поширюється на всіх запитувачів публічної інформації, розпорядником якої є Держлісагентство або його територіальний орган;

розмір коштів, що витрачатимуться запитувачами публічної інформації у зв’язку з виконанням вимог акта - реалізація акта потребує витрат запитувачів з відшкодування витрат розпорядників інформації на копіювання та друк документів (понад 10 сторінок), що надаються за запитом на інформацію;

рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основними положеннями акта – середній, оскільки зазначений проект оприлюднений на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України (www.minagro.gov.ua).

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися на підставі аналізу застосування норм цього регуляторного акта.

Оцінка впровадження та виконання вимог цього регуляторного акта, може бути здійснена під час відстежень його результативності.

Базове відстеження результативності здійснюватиметься після набрання чинності регуляторним актом.

Повторне відстеження результативності буде здійснене через рік після набрання чинності регуляторним актом, для визначення результатів його дії.

Періодичне відстеження результативності – кожних три роки, після проведення повторного відстеження.

 

Відстеження результативності буде здійснюватися Міністерством аграрної політики та продовольства України.

 

Перший заступник Міністра  

аграрної політики та продовольства України                                                                          Максим МАРТИНЮК

 

ЗавантажитиРозмір
Розмір фактичних витрат.doc43.5 КБ
ПОРЯДОК.doc47 КБ
Додаток 1 ЗАЯВКА.doc37.5 КБ
Додаток 2 РАХУНОК.doc38.5 КБ