Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України

Проект

 

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

 

 

НАКАЗ

 

       _______________                                                        Київ                                                                 №___________

 

 

 

Про затвердження Порядку одержання документів,

матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення

державного контролю за дотриманням земельного законодавства,

використанням та охороною земель усіх категорій

і форм власності, родючості ґрунтів 

 

Відповідно до статті 188 Земельного кодексу України, статті 5, пункту “в” частини першої статті 6, абзацу другого та шостого частини першої статті 10 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель», статті 181 та частини першої статті 19 Закону України “Про охорону земель”, 

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Затвердити Порядок одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів, що додається. 

2.Департаменту аграрної політики та сільського господарства в установленому законодавством порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України. 

3.Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. 

4.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. 

 

 

Перший заступник Міністра                                                                                                        Максим МАРТИНЮК

Повідомлення про оприлюднення: 

Повідомлення про оприлюднення доопрацьованого

проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів»

 

1.Розробник:

Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, головний розробник Міністерство аграрної політики та продовольства України.

2.Стислий виклад змісту проекту:

Метою проекту наказу є затвердження порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальних органів при здійсненні державного контролю за використанням та охороною земель, а також порядку оскарження дій державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель.

3.Спосіб оприлюднення проекту регуляторного акта:

Проект акта, пояснювальну записку та аналіз регуляторного впливу буде розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України, на офіційному веб-сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру і на офіційному сайті Державної регуляторної служби України.

4.Строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань:

Зауваження та пропозиції приймаються протягом місяця.

5.Адреси для надсилання зауважень і пропозицій:

Міністерство аграрної політики та продовольства України, м. Київ, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24, тел. 278-81-71, факс 278-76-02, info@minagro.gov.ua.

Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру: 03680, МСП, м. Київ, вул. Народного ополчення, 3, тел. 2499683, факс 2499683, dgk.kontrol@land.gov.ua

Державна регуляторна служба України, 01011, м. Київ, вул. Арcенальна, 9/11, тел. 2864711, inform@dkrp.gov.ua

 

 

Перший заступник Міністра аграрної

політики та продовольства України                                                                                                                                                          Максим МАРТИНЮК

Пояснювальна записка: 

Пояснювальна записка

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів»

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Кабінетом Міністрів України 22 липня 2016 року прийнято постанову № 482 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”, якою внесено зміни до Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 р. № 197, Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 р. № 15, Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 р. № 1119, та інших нормативно-правових актів.

Відповідно до вказаних змін Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України та до повноважень Держгеокадастру віднесено здійснення державного контролю в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про затвердження Порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів” (далі – проект наказу) розроблено відповідно до статей 152, 187 та 188 Земельного кодексу України, статті 5, підпункту “в” статті 6, абзацу другого та шостого частини першої статті 10 Закону України “Про державний контроль за використанням та охороною земель”, статті 181 та частини першої статті 19 Закону України “Про охорону земель”, абзацу десятого, тринадцятого пункту 51, підпункту 2 пункту 6 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року №15, Положень про територіальні органи Держгеокадастру, затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 29 вересня 2016 року № 333, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2016 року за № 1391/29521, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження інструкції з оформлення державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель матеріалів про адміністративні правопорушення» від 19 січня 2017 року № 6 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 лютого 2017 року за № 173/30041.

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою проекту наказу є затвердження порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за використанням та охороною земель державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальних органів при здійсненні державного контролю за використанням та охороною земель, а також порядку оскарження дій державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діє Земельний кодекс України, закони України “Про землеустрій”, “Про державний контроль за використанням та охороною земель”, “Про охорону земель”, Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119, Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 15.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту наказу не потребує додаткових бюджетних витрат.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження Державною регуляторною службою України, Міністерством екології та природних ресурсів України, Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру і підлягає державній реєстрації в Міністерстві юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

61. Запобігання дискримінації

У проекті наказу відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

Проект наказу не містить правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект наказу не потребує громадського обговорення.

81. Розгляд Науковим комітетом Національної ради України з питань розвитку науки і технологій

Проект наказу не стосується сфери наукової та науково-технічної діяльності.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується відносин у соціально-трудовій сфері.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект наказу є регуляторним актом. Затвердження порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів  державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальних органів при здійсненні державного контролю за використанням та охороною земель, а також порядку оскарження дій державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель передбачено законами України “Про основні засади державного контролю у сфері господарської діяльності”, “Про державний контроль за використанням та охороною земель”.

101. Вплив реалізації акта на ринок праці

Реалізаціяпроекту наказу не впливатиме на ринок праці.

11. Прогноз результатів

Прийняття проекту наказу дозволить врегулювати порядок одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю в частині дотримання вимог земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальних органів при здійсненні державного контролю за використанням та охороною земель.

 

 

Перший заступник Міністра

аграрної політики та

продовольства України                                                                                                                                                                               Максим МАРТИНЮК

Аналіз регуляторного впливу: 

Аналіз регуляторного впливу

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів»

 

І.Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України “Про затвердження Порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням вимог земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів” (далі – проект наказу) розроблено відповідно до Земельного кодексу України, законів України “Про землеустрій”, “Про державний контроль за використанням та охороною земель”, “Про охорону земель”, Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119, Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 15.

Кабінетом Міністрів України 22 липня 2016 року прийнято постанову № 482 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”, якою внесено зміни до Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 р. № 197, Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 р. № 15, Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 р. № 1119, та інших нормативно-правових актів.

Відповідно до вказаних змін Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України та до повноважень Держгеокадастру віднесено здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Пунктом в) статті 6 Закону України “Про державний контроль за використанням та охороною земель” та абзацом одинадцятим пункту 51 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2014 № 15 визначено, що посадові особи Держгеокадастру та його територіальних органів, які є державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель, в межах своїх повноважень мають право отримувати в установленому законодавством порядку від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності документи, матеріали та іншу інформацію, необхідну для виконання покладених на Держгеокадастр завдань.

Таким чином, нормативно-правовими актами закріплено право на отримання інформації та документів, необхідних для здійснення контролю за використанням та охороною земель, проте не врегульована процедура їх отримання, що ускладнює практичне застосування вищевказаних норм.

Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України  розроблено для затвердження порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за використанням та охороною земель державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальних органів при здійсненні державного контролю за використанням та охороною земель, а також порядку оскарження дій державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель.

Основні групи, на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Землевласники

Так

 

Землекористувачі

Так

 

Держава

Так

 

 

ІІ.Цілі державного регулювання

Прийняття проекту наказу забезпечить належне регулювання у сфері державного контролю за використанням та охороною земель в частині встановлення порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за використанням та охороною земель державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальних органів при здійсненні державного контролю за використанням та охороною земель, а також порядку оскарження дій державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель.

Реалізація даного проекту наказу буде сприяти дотриманню установленого порядку одержання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, землевласників та землекористувачів, в тому числі орендарів земельних ділянок, документів, матеріалів та іншої інформації, необхідної для належного виконання покладених функцій державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель на Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру.

Сприятиме захисту законних прав та інтересів землевласників та землекористувачів, в тому числі орендарів земельних ділянок.

ІІІ.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей

Визначення альтернативних способів:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива1.

 

Не затверджувати Порядок одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів. Держгеокадастром та його територіальними органами.

Альтернатива 2.

 

Затвердити Порядок одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів Держгеокадастром та його територіальними органами.

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1.

Відсутні.

Неможливість реалізації вимог статей 187, 188 Земельного кодексу України, статей 6 та 10 Закону України “Про державний контроль за використанням та охороною земель” та абзацу одинадцятого пункту 51 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2014 № 15

Альтернатива 2.

 

Можливість здійснення державного контролю за використанням та охороною земель відповідно до статей 187, 188 Земельного кодексу України, статей 6 та 10 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель».

Затвердження Порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель  усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів Держгеокадастром та його територіальними органами дозволить забезпечити своєчасне виявлення порушень земельного законодавства і вжиття відповідних заходів щодо їх усунення.

Відсутні.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1.

Відсутні

Утруднено забезпечення захисту інтересів землевласників та землекористувачів, у тому числі орендарів земельних ділянок, шляхом здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині, зокрема, додержання вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових угод, передачі у власність, надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок; вжиття відповідно до закону заходів щодо повернення самовільно зайнятих земельних ділянок їх власникам або користувачам.

Альтернатива 2.

Використання власниками та користувачами, у тому числі орендарями земельних ділянок в правовому полі, з дотриманням вимог розробленого проекту землеустрою, що сприятиме раціональному використанню земель, їх охороні та відтворенню.

Забезпечення захисту інтересів землевласників та землекористувачів, у тому числі орендарів земельних ділянок, шляхом здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині, зокрема, додержання вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових угод, передачі у власність, надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок; вжиття відповідно до закону заходів щодо повернення самовільно зайнятих земельних ділянок їх власникам або користувачам

Додаткові витрати для громадян відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць *

1078

986

125

29

2218

 

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

48,60

44,45

5,6

1,3

Х

 

*Кількість суб’єктів за рік, в процесі перевірки яких виникла потреба витребовувати документи, матеріали та іншу інформацію

 

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного контролю (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень (витрати на виготовлення копій витребовуваних документів)

20

20

2

Кількість суб’єктів господарювання, на яких буде поширено регулювання, одиниць

2218*

11090**

3

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

44360

221800

* кількість суб’єктів за рік, в процесі перевірки яких виникла потреба витребовувати документи, матеріали та іншу інформацію.

** кількість суб’єктів за п’ять років, в процесі перевірки яких може виникнути потреба витребовувати документи, матеріали та іншу інформацію.

 

ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

0

Не затвердження Порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель  усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів Держгеокадастром та його територіальними органами призведе до неефективного здійснення державного контролю за використанням та охороною земель

Альтернатива 2

4

Забезпечення додержання органами  державної влади, органами місцевого самоврядування, землевласниками та землекористувачами, у тому числі орандарями земельних ділянок земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю.

Використання власниками та користувачами, в тому числі орендарями земельних ділянок в правовому полі, з дотриманням вимог земельного законодавства, що сприятиме раціональному використанню земель, їх охороні та відтворенню.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

Оцінюючі підсумкові вигоди даної альтернативи, необхідно зазначити, що проблема буде вирішена шляхом затвердження Порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель  усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів Держгеокадастром та його територіальними органами, що дасть можливість забезпечити ефективний контроль за використанням та охороною земель

Витрати відсутні

Враховуючи оцінені у цій таблиці підсумкові витрати та вигоди, необхідно зазначити, що для вирішення проблеми найбільш виправданою та доцільною є Альтернатива 2, тому що вона призведе до повного вирішення проблеми, визначеної розділом I аналізу регуляторного впливу

Альтернатива 1

Вигоди відсутні

Витрати відсутні

Проблема продовжує існувати

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Існування проблеми

Х

Альтернатива 2

Вирішення проблеми

Ризик зовнішніх чинників на дію акта відсутній

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання проблеми, визначеної у розділі І цього аналізу регуляторного впливу, передбачається визначити чіткий, відкритий та прозорий механізм одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель  усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальними органами при здійсненні державного контролю за використанням та охороною земель, а також порядку оскарження дій державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель:

1. встановити порядок оформлення клопотання про надання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю, а також повідомлення про виклик для надання пояснень з питань, пов'язаних з порушенням земельного законодавства;

2. встановити процедуру одержання матеріалів та іншої інформації від державних органів, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання;

3. встановити форму клопотання про надання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного нагляду (контролю) в частині дотримання вимог земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, родючості ґрунтів, повідомлення про виклик для надання пояснень з питань, пов'язаних з порушенням земельного законодавства, рішення щодо розгляду скарги на дії посадової особи (державного інспектора), яка вручила (надіслала) клопотання чи повідомлення.

Мінагрополітики для впровадження вимог державного регулювання необхідно забезпечити:

1. інформування про вимоги регуляторного акта:

громадськості – шляхом оприлюднення регуляторного акта на своєму офіційному веб-сайті;

посадових осіб Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальних органів, які здійснюють контроль за дотриманням земельного законодавства, – шляхом ознайомлення з регуляторним актом особисто;

2. переглянути внутрішні операційні та управлінські процеси для забезпечення виконання вимог регулювання.

Суб’єктам господарювання для впровадження вимог регулювання необхідно:

1. ознайомитися з вимогами регулювання (пошук та опрацювання регуляторного акту в мережі Інтернет);

2. організувати виконання вимог регулювання.

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання: Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру.

Процедура регулювання суб’єктів великого і середнього підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

 Підготовка клопотань про надання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю, а також повідомлення про виклик для надання пояснень з питань, пов'язаних з порушенням земельного законодавства

0,25 год.

11,16 грн.

1

2218

6188,22

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

6188,22

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

30941,1

__________ 

* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта встановлюється довгостроковий або до прийняття нових нормативних актів у даній сфері правового регулювання.

У разі потреби до нього вноситимуться зміни за підсумками аналізу відстеження його результативності.

Термін набрання чинності регуляторним актом – відповідно до законодавства після його офіційного оприлюднення.

 

VIIІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності акта є:

розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта - не передбачається;

кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;

розмір коштів і час, що витрачаються власниками та користувачами, у тому числі орендарями земельних ділянок з основних положень проекту наказу становить - 44360грн;

рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта – середній, проект акта оприлюднено на сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України та Державної служби України з питань геодезії картографії та кадастру.

Додатковими показниками результативності акта є:

- кількість власників та користувачів, у тому числі орендарів земельних ділянок, на яких поширюється дія акта – 2218;

- кількість клопотань про надання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю – 2218;

- кількість притягнень посадових осіб суб’єктів господарювання до адміністративної відповідальності за ненадання інформації –168;

- кількість повідомлень про виклик для надання пояснень з питань, пов'язаних з порушенням земельного законодавства–2218;

 

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Базове відстеження результативності дії регуляторного акта буде здійснено після набрання ним чинності шляхом збору статистичних даних.

Повторне відстеження буде виконано через рік після набрання чинності регуляторним актом, у результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного відстеження.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань за аналізом якісних показників дії цього акта такі питання будуть врегульовані через внесення відповідних змін.

Періодичне відстеження буде здійснюватися раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів із повторного відстеження, в тому числі у разі, коли дію акта, прийнятого на визначений строк, було продовжено з метою оцінки ступеня досягнення актом визначених цілей.

Кількісні та якісні значення показників результативності акта будуть порівнюватися із значеннями аналогічних показників, що встановлені під час повторного відстеження.

Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних, виконавцем яких є Держгеокадастр.

Метод проведення відстеження результативності – статистичний.

Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності – статистичні.

Для відстеження результативності, будуть використовуватися дані, отримані за результатами перевірок, проведених структурними підрозділами Держгеокадастру та його територіальними органами.

 

 

Перший заступник

Міністра аграрної політики

та продовольства України                                                                                                                                                                          Максим МАРТИНЮК

ЗавантажитиРозмір
Порядок.docx22.86 КБ
додаток 1.doc48.5 КБ
додаток 2.doc47.5 КБ
додаток 3.doc47.5 КБ