Залучення малих та середніх виробників до експорту - пріоритет Мінагрополітики, - Ольга Трофімцева

Опубліковано 13 травня 2017 року, 13:55

Про це заявила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції під час другого форуму експортерів Чернігівщини «Професійні контакти для збільшення експорту».

Відкриття нових ринків для українського аграрного експорту, диверсифікація товарної структури, залучення малих та середніх виробників до експортної діяльності – пріоритетні завдання для Мінагрополітики сьогодні.

Про це заявила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції під час другого форуму експортерів Чернігівщини «Професійні контакти для збільшення експорту».

«Сьогодні Україна є одним з лідируючих світових експортерів аграрної продукції. За результатами 2016 року, експорт нашої харчової продукції становив $15,5 млрд. А головними покупцями українських аграрних продуктів стали країни Азії, ЄС та Африки. Але диверсифікація українського аграрного виробництва та експорту, а також залучення малих та середніх виробників до виходу на світові ринки залишається пріоритетом для нашої команди», - наголосила Ольга Трофімцева під час презентації.

За її словами, наразі Мінагрополітики активно працює над цим завданням у рамках розробленої стратегії «3+5». Важливим рамковим документом для роботи не лише Мінагрополітики, але й інших стейкхолдерів, над просуванням українського експорту Ольга Трофімцева назвала «Експортну стратегію України», яка визначає пріоритетні сектори та конкретні інструменти промотування експорту української продукції на світових ринках.

«Ми впевнені, що харчова та аграрна галузі не лише будуть посідати лідируючі позиції в національному експорті, а й дадуть поштовх розвитку іншим галузям економіки. Тому ми дуже раді працювати спільно з МЕРТ, МЗС та ТПП над тими завданнями, які сформульовані в Експортній стратегії України», - зазначила заступник Міністра.

За словами заступника Міністра, розвиток виробництва малих фермерів та експорт їх продукції до інших країн залежать від здатності самих виробників об’єднуватись у кластери або кооперативи.

«Такі об’єднання у кооперативи чи за кластерним принципом на регіональному рівні позитивно впливатимуть на залучення інвестицій у високотехнологічне виробництво, зберігання та формування товарних партій для експорту», - резюмувала Ольга Трофімцева.

На її думку, створення експортно-кредитного агентства може стати дійсно ефективним інструментом фінансової підтримки саме малих та середніх виробників в їх зовнішньоекономічній діяльності.

Довідково:

Дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі 2017-2021 визначає 56 завдань для більше ніж 40 державних та недержавних інституцій. У ході розробки Експортної стратегії було проведено аналіз актуального стану зовнішньої торгівлі, інвестицій та макроекономічних показників розвитку української економіки. Визначено три основні цілі розвитку зовнішньої торгівлі. Одним з ключових пріоритетів стратегії є розвиток виробництва та експорту української аграрної продукції з високою доданою вартістю. З документами можна ознайомитись за посиланням http://bit.ly/2p46Eq7 .

 

Прес-служба Мінагрополітики

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux